Du ser nu følgende skærmbillede og her skal du klikke på fanen "Mail-opsætning (3)" øverst i vinduet.
Næste skærmbillede ser således ud og det er felterne i "Mail-opsætning til lønseddel via mail"-boksen der bare skal udfyldes.
"Firmaets mail-adresse" bruges som afsender-adresse og SKAL udfyldes.
"Emne-tekst" kommer til at stå i emne-feltet når lønmodtageren modtager sin lønseddel.
"BCC-adresse" bruges hvis du f.eks. ønsker selv at modtage en mail for hver lønseddel, så du dermed kan kontrollere at de er afsendt. I dette felt skal du normalt indtaste firmaets egen mail-adresse eller evt. lade det være tomt.
"Filen med teksten til lønseddelmails ligger i :" er en sti til den fil der indeholder en valgfri tekst som kan stå i den mail der sendes ud til hver lønmodtager. En demo-tekst "LønseddelTekst.htm" følger med i MDC-LØN og kan manuelt rettes fra f.eks. Word.