Normalt er der 5 mulige grunde til at man ikke kan logge ind i MDC-LØN:
Det kan være fordi du har glemt adgangskoden til det ydre login:
Vi kender aldrig brugernes adgangskoder, men du kan selv lave en ny adgangskode til MDC-LØN ved at følge denne vejledning eller bare klikke på
Kontakt os på morten@mdc.gl hvis du skal have hjælp med at lave en ny adgangskode - Husk at skrive brugernavn/firmanavn på mailen.
Det kan være fordi du har glemt adgangskoden til det indre login:
Når du er logget ind via det ydre login skal MDC-LØN vide hvem du er, og det sker via det indre login som vist her
Nogle virksomheder har kun et indre login, og det er ofte bare bogholderens initialer der indtastes med småt både i brugernavn og i adgangskode (f.eks. "mdc" og "mdc")
I større virksomheder har man ofte flere brugere oprettet til at køre løn i MDC-LØN, og der er adgangskoderne oprettet af brugeren selv.
Vi fra MDC DATA kan ikke se brugernes adgangskoder, vi kan kun nulstille dem hvis brugeren ønsker det.
Din licens til MDC-LØN kan være udløbet:
Hvis du licens er udløbet p.g.a. ophør af virksomheden eller ved overgang til et andet lønsystem, har du fortsat adgang til MDC-LØN, du kan bare ikke køre løn. Alle rapporter og lønsedler m.v. er fuldt tilgængelige i 5 år.
Dette kan også skyldes manglende betaling af forfalden faktura eller en fejl i vores betalingsregistrering
Kontrollér at evt. forfaldne fakturaer til MDC DATA er betalt – Hvis det haster med adgang til MDC-LØN kan du kontakte MDC DATA så lukker vi op manuelt. Dette koster et gebyr.
Der kan være en teknisk fejl med den browser du benytter:
Prøv at starte MDC-LØN med en anden browser.
Specielt den gamle udfasede Microsoft Internet Explorer giver jævnligt problemer og bør ikke benyttes mere
Vi anbefaler at man benytter Microsoft Edge, Google Chrome eller Apple Safari...
Problemer med din internetforbindelse – www.mdc.gl kan slet ikke åbne:
Prøv at hoppe ind på en anden hjemmeside, f.eks. din webbank, app.mdclon.gl eller www.sermitsiaq.ag – Hvis de kører fint, er fejlen som beskrevet i pkt. 6 herunder.
Hvis du heller ikke kan komme ind på andre hjemmesider er det din internetforbindelse den er gal med.
Teknisk fejl på MDC-LØN-serveren:
Dette er heldigvis meget sjældent, og vil normalt blive løst lynhurtigt.
Kontakt evt. MDC DATA på morten@mdc.gl eller +299 527146 hvis du har mistanke om at dette.